Potrebna Vam je daljnja pomoć?

Kontaktirajte nas!

Ovdje ćete pronaći sve informacije i mogućnosti koje Vam nudi naša služba za korisnike.

Pažnja: Služba za korisnike nije dostupna tijekom vikenda i u dane austrijskih praznika i blagdana.

Imate li ideje ili prijedloge o našoj web-stranici?

Radujemo se svim idejama i prijedlozima koji bi mogli poboljšati naše usluge i izbor proizvoda. Kontaktirajte našu službu za pomoć korisnicima. Radujemo se Vašim prijedlozima!​

Gdje u svojoj blizini mogu pronaći VitalAbo?

Nažalost VitalAbo je internetska trgovina i dostupan je samo online.

Mogu li kao česti kupac kod Vas dobiti popuste?

Nažalost, to nije moguće. Mi prodajemo naše proizvode samo krajnjim kupcima, odnosno ne vodimo posebnu listu cijena za one koji često kupuju.

Isti proizvod je u drugom dućanu jeftiniji

Kontaktirajte našu službu za korisnike. Navedite ime dućana, broj i cijenu artikla u drugom dućanu te broj i cijenu artikla u našem dućanu. Mi ćemo tada to provjeriti.

Želim ocijeniti proizvod.

Cijenili bismo ako biste podijelili svoje iskustvo s našom zajednicom.
Pridržavajte se sljedećih smjernica.

  • Vaša je recenzija u potpunosti usmjerena na proizvod. Obrada narudžbi i korisnička služba su u drugom planu - sve je u proizvodu!
  • Ne zaboravite da vaša ocjena pomaže drugim kupcima da donesu odluku o kupnji. Stoga bi vaš pregled trebao biti što konstruktivniji.

Kada su u pitanju recenzije i izjave o našim proizvodima, zadržavamo pravo brisanja ili neobjavljivanja postova sljedećeg sadržaja:

  • informacije koje nisu vezane uz proizvod ili su potpuno nebitne
  • vulgarnost ili drugi jezik neprikladan za javni forum
  • uvredljive izjave
  • jezik koji nije razumljiv ciljanoj publici web stranice
  • netočne cijene
  • oglašavanje
  • spam ili neprikladno upućivati ​​na druge proizvode
  • ponude
  • web stranica ili određenih konkurenata
  • adresu e-pošte, brojeve telefona ili druge osobne podatke ili podatke za kontakt
  • omalovažavajući komentari o drugim ocjenama ili recenzijama
  • slike koje pokazuju neprikladnu upotrebu naših proizvoda

Recenzije i izjave provjeravaju ljudi prije objavljivanja, iako zadržavamo pravo uvesti algoritamsko donošenje odluka kako bismo ih podržali. Pritužbe podnesene putem našeg postupka prijave i rješavanja bit će obrađene i na njih će se odmah odgovoriti. Kada primimo pritužbe, provjeravamo predmetni sadržaj u skladu s našim smjernicama i u potpunosti ga brišemo ako je potrebno, iako dajemo sve od sebe da to odmah riješimo.

Hvala što ste odvojili vrijeme da ocijenite naše proizvode.