Želim poslati nešto nazad.
Kako funkcionira povrat proizvoda u državi Hrvatska?
Kako biste vratili artikle, morate otići na detalje narudžbe. Tamo možete odabrati funkciju “Povrat proizvoda”. Odaberite koji će proizvodi biti vraćeni.
Proizvode možete vratiti u roku od 30 dana.
Zatim ćete jednostavno i praktično zaprimiti putem e-maila naljepnicu za otpremu. Ona sadrži sve važne informacije o tome kako vratiti svoj paket. Na taj način je povrat za Vas besplatan.
Kada nam vraćate proizvode, obratite pažnju na sljedeće:
- Trebali biste pribaviti dokaz o poštarini i čuvati ga dok ne primite povrat ili zamjenu.
- Robu morate pakirati s razumnom pažnjom kako se proizvodi ne bi oštetili u transportu.
- Prilikom vraćanja elektroničkih uređaja trebalo bi ih vratiti u originalnom pakiranju kako bi se izbjegla oštećenja tijekom transporta.
- Za robu koju nam špediter mora poslati natrag, troškovi povratne dostave neće biti pokriveni.
- Vaš ćemo povrat obraditi što je brže moguće. Napomena: Povrati se procjenjuju i obrađuju u Austriji.
Sve dodatne informacije možete pronaći u našim Općim uvjetima poslovanja .
Kako mogu dobiti povrat novca?
Iznos će biti vraćen na izvorno korišteni način plaćanja. Ukoliko želite, možemo izraditi i vaučer za navedeni iznos.
Primit ćete potvrdu od nas s potvrdom dobropisa putem e-maila kada Vaš povrat bude obrađen. Napominjemo da robu morate vratiti u roku od 30 dana.
Ukoliko imate dodatnih pitanja, pišite nam putem kontakt obrasca.
Imam reklamaciju